Gyakran ismételt kérdések

Ön a Nyíregyházi Egyetem hallgatójaként az alábbiakhoz kap hozzáférést a portálon történt regisztráció során:

  • Egyetemi WiFi szolgáltatás
    • Azonosítás: Neptun kód + Hallgatói jelszó (nem feltétlen azonos a Neptun jelszóval, regisztráció során kell megadni)
  • Hallgatói Office365 felhőszolgáltatás
    • A Microsoft Felhőszolgáltatás aktiválása akár 24 órába is telhet. Ezen idő alatt az egyes szolgáltatások (Levelezés, Teams, ...) különböző időpontokban aktiválódhatnak.
    • Belépés: Regisztráció során kapott egyetemi email cím (@student.nye.hu) + Hallgatói jelszó
  • eduID szolgáltatás
    • Azonosítás: Neptun kód + Hallgatói jelszó
  • Egyetemi Moodle portál (https://moodle.nye.hu)
    • Belépés: Neptun kód + Hallgatói jelszó
  • MOOC portál (https://mooc.nye.hu)
    • Belépés: Neptun kód + Hallgatói jelszó

Igen. A korábbi regisztrációval nem jár automatikusan a Microsoft felhőszolgáltatása. Az Office365 szolgáltatás aktiválásához a Regisztrált adatok módosítása oldalon frissítenie kell korábbi profilját. A felhőszolgáltatás aktiválása akár 24 órát is eltarthat, de általában 1-2 óra alatt megtörténik.

A teljesség igénye nélkül az alábbi Microsoft Licencek érhetőek el:

  • Levelezés @student.nye.hu domain néven
  • MS Teams
  • Windows 10/11 Enterprise
  • MS OneDrive (1 TB)
  • Az Office legújabb asztali verziója
  • Whiteboard
  • Microsoft Forms

Az elérhető szolgáltatások teljes listáját a https://www.office.com/ portálon történt bejelentkezés után az "Előfizetések" oldalon találja.

Adatait (név, magán email cím, szak, ország, település, hallgatói jelszó) a Regisztrált adatok módosítása oldalon tudja megváltoztatni.

Hiba esetén az itsupport[kukac]nye.hu email címre várjuk a tapasztalt hiba leírását. A hibafeltárás megkönnyítése céljából kérjük, csatoljon képernyőképet.