Gyakran ismételt kérdések
Ön a Nyíregyházi Egyetem hallgatójaként az alábbiakhoz kap hozzáférést a portálon történt regisztráció során:
- Egyetemi WiFi szolgáltatás
- Azonosítás: Neptun kód + Hallgatói jelszó (nem feltétlen azonos a Neptun jelszóval, regisztráció során kell megadni)
- Hallgatói Office365 felhőszolgáltatás
- A Microsoft Felhőszolgáltatás aktiválása akár 24 órába is telhet. Ezen idő alatt az egyes szolgáltatások (Levelezés, Teams, ...) különböző időpontokban aktiválódhatnak.
- Belépés: Regisztráció során kapott egyetemi email cím (@student.nye.hu) + Hallgatói jelszó
- eduID szolgáltatás
- Azonosítás: Neptun kód + Hallgatói jelszó
- Egyetemi Moodle portál (https://moodle.nye.hu)
- Belépés: Neptun kód + Hallgatói jelszó
- MOOC portál (https://mooc.nye.hu)
- Belépés: Neptun kód + Hallgatói jelszó
Igen. A korábbi regisztrációval nem jár automatikusan a Microsoft felhőszolgáltatása. Az Office365 szolgáltatás aktiválásához a Regisztrált adatok módosítása oldalon frissítenie kell korábbi profilját. A felhőszolgáltatás aktiválása akár 24 órát is eltarthat, de általában 1-2 óra alatt megtörténik.
A teljesség igénye nélkül az alábbi Microsoft Licencek érhetőek el:
- Levelezés @student.nye.hu domain néven
- MS Teams
- Windows 10/11 Enterprise
- MS OneDrive (1 TB)
- Az Office legújabb asztali verziója
- Whiteboard
- Microsoft Forms
Az elérhető szolgáltatások teljes listáját a https://www.office.com/ portálon történt bejelentkezés után az "Előfizetések" oldalon találja.
Adatait (név, magán email cím, szak, ország, település, hallgatói jelszó) a Regisztrált adatok módosítása oldalon tudja megváltoztatni.
Hiba esetén az itsupport[kukac]nye.hu email címre várjuk a tapasztalt hiba leírását. A hibafeltárás megkönnyítése céljából kérjük, csatoljon képernyőképet.